6 sept. 2013

Rujul preferat - noul ruj Ultra color de la Avon

Acest ruj urmează să fie lansat in broşura următoare, cea cu nr. 13.
Eu deja am unul si il folosesc cu mult drag. Pînă acum, nu am fost mare fan rujuri, preferând să pun mai mult accentul pe machiajul ochilor.
De acest ruj, pot spune ca m-am îndrăgostit.

Are o culoare vie si persistenta.
Comparativ cu altele, care sunt pe baton de o anumită culoare, şi aplicate pe buze au alta mult mai deschisa (cele mai multe sunt ca niste balsamuri), acest ruj coloreaza.
Deci, cine vrea buze colorate, sa i acest ruj.

Având un pigment intens, buzele raman colorate mai mult timp; chiar daca am baut sau mincat ceva, şi o parte din ruj se mai duce, culoarea ramine totusi pe buze.
Este destul de cremos, se intinde bine, uşor.
Il recomand cu toata increderea.

Il putem găsi în 35 de nuanţe.

Eu mi-am luat, deocamdata, hibiscus - un siclam mai intens.

Rujul Avon Ultra Color beneficiaza de o formula îmbunatatita, cu Unt de Shea, fructe de padure si vitamina E si de un factor de protectie de 15 SPF, catifeleland si hidratand instant buzele. Capacul transparent permite vizualizarea nuantei din interior, facand alegerea uneia dintre cele 35 de variante mult mai usoara.


Niciun comentariu: