26 iun. 2014

Perle iluminatoare

Pretul variaza intre 20-30 lei.
Confera luminozitate 
Cutiuta contine granule sferice iluminatoare din pudra, cu o textura fina, in 4 nuante naturale.

Perlele iluminatoare sunt foarte usor de folosit: atinge-le usor cu varful unei pensule si aplica apoi pe pometi sau pe toata fata.

Le-am comandat pentru mine, dar le-am vandut. 
Prefer sa folosesc fardul de obraz. Si, da, mi-as dori si un fard iluminator care sa dea stralucire deasupra fardului de obraz, pe pometi, dar inca nu am gasit acel produs.
Sunt si persoane  care imi comanda mereu aceste perle si le plac, probabil se potrivesc bine cu tenul lor. Cred ca le folosesc de fapt ca un fel de fard de obraz care in acelasi timp coloreaza si da o usoara stralucire.

Alte pareri - http://www.sfaturilemariei.com/perle-iluminatoare-avon-review-experienta-personala/

Niciun comentariu: