6 sept. 2013

Noul ruj Ultra Color

Mi-am luat un ruj Ultra color acum vreo 3 saptamani, nuanta Hibiscus, si il folosesc cu mult drag. Este superb!
Pot spune ca a devenit rujul meu preferat, pentru ca este cremos, nu usuca buzele, dar e foarte colorat. Tine mult pe buze, chiar si dupa ce bei sa mananci ceva buzele ramin pigmentate.
Nuanta Hisibiscus este un siclam mediu, foarte tineresc si vesel.
Am mai comandat Carnation / este un roz si e foarte apropiat de nuanta naturala a buzelor.
Mi-au placut cele intens colorate, spre rosu, desi de obicei folosesc nuante mai pale, dar aceste rujuri intense nu sunt totusi tipatoare.

Culoare de lunga durata,  formala hidratanta cu unt de shea, ulei omega si vitamina E.
Antonia poarta in reclama nuanta Lava Love.

Poti alege din 35 de nuante.
Costul - 17.99 lei.

Niciun comentariu: